Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

15 martie 2010

Madaras

Data:13-03-2010
Locatie: Madaras(undeva pe langa Odorheiu Secuiesc)- Muntii Harghita



Cupa Memoriala Mike Csaba,pentru ca a fost ultima competitie de schi de tura din anul acesta, nu se putea sa o ratez.
La 6 m-am intalnit in Brasov cu zarnesteni :Dani , Cipri Lolu, Cristi Stotz, Bogdan , Luci si Andreea si am plecat cu totii in doua masini catre Madaras.
Pentru a ajunge la Cabana Madaras , a trebuit sa parcurgem un forestier de 10 km, pe care te lasau sa mergi doar daca aveai 4*4 sau lanturi. Acest forestier l-am parcurs cu toti in Dacia lui Bogdan , in care ne-am arhivat cum am apucat, care in masina, care in bena.
Startul a fost cu nabadai deorece noi am cam intarziat, si cursa s-a amanat cateva minute pentru noi.

Din cate intelesem inainte de cursa , aceasta trebuia sa aiba 20 de km , ulterior am aflat ca a avut 7 km. In concluzie , cu un start ratat , fara incalzire ,depasiri la greu prin pulver , care m-au cam solicitat si mentinerea unui ritm care sa ma tina in putere 20 de km, din punct de vedere fizic nu prea am excelat.
Cursa a avut 3 urcari si 2 coborari , dar ultima urcare nu prea ar trebui sa o punem la calcul deoarece a fost foarte scurta , si aici citez dialogul dintre mine si arbitrul din ultimul post :
« -Cate urcari mai sunt ?
-Asta-i ultima.
-Ce !!? Si cat e de lunga ?
-200 m.
-Diferenta de nivel !!?
-Nu , distanta.
-Aaaaaaaaaaaaaaa !!! »
Dar cu toate aceste aspecte am reusit sa ocup un loc II la categoria 18-22 ani.

Cum dupa cursa am ramas cu destula energie , dupa ce am baut un vin fiert la Cabana Madaras, am facut pe acolo o tura super faina cu toata spuma din schiul-alpinism romanesc : Luci, Andreea, Marc ,Jo ,Dani, Cristi Stotz,Cipri, Bogdan si Horatiu. Tura a fost de vis, am facut 2 coborari dementiale printr-un pulver neatins de vreun metru.
Dupa ce am intarziat la start, am intarziat si la premiere , organizatorii au amanat-o cu vreo ora, deorece majoritatea premiatilor de pe la toate categorile ,eram plecati in tura.

Dupa premiere , am luat-o la vale pe schiuri pe forestierul de 10 km. Apoi am avut ceva probleme cu masina lui Bogdan, in care inghetase motorina.

Pe la 1 noaptea am ajuns cu Dani in Fundata la cheful lui Bejan , unde am petrecut pana pe la 12 a doua zi.

Acest concurs a incheiat sezonul competitional de schi de tura , dar vor veni imediat maratoanele de mountain bike si de trail-running.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu