Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

4 mai 2010

EcoMarathon

Data:30.04-02.05.2010
Locatie:Centrul de Ecologie Montana –Moieciu de Sus
Organizatori :EcoMan Team( Orlean Mihai, Adi Bostan, David Silvia, David Cornelia )
Participanti:400
Obiectiv: sub 5 ore si clasare in primii 10 la general


Iata ca a venit si primul maraton de alergare montana din anul acesta si cu toate ca anul acesta am alergat doar de 2 ori , conditea mea fizica e de zile mari , pentru ca sunt proaspat iesit din iarna si am antrenament de la schi de tura plus ca si in ultima luna am bagat 1000 de km de bita.
In Moieciu am ajuns inca de vineri dupamasa, unde ne-am inscris ,am asistat la sedinta tehnica si am facut ultimele pregatiri de maraton.

1 Mai -Sambata

M-am trezit pe la 7 jumate , am mancat o supa , m-am dezmortit si am plecat spre locul Startului. Aici , ca de obicei intalnire cu multi prieteni , ultimele incurajari si asezarea in plutonul de start.
Cateva cuvinte despre traseul EcoMarathonului .Concursul a fost impartit pe doua categori , Cros si Maraton.Traseul de maraton a fost alcatuit din trei bucle , de distanta si diferenta de nivel aproximativ egale, scoala din Moieciu de Sus fiind punctul central al maratonului, locul Startului si al finisului, acesta avand o lungime de 42 km si o diferenta de nivel pozitiva de 2300 m .Crosul a constat in parcurgerea primei bucle a maratonului , care avea 14 km. Mai multe detalii aici.

Start

cu Dani in plutonul de start
Si iata-ma la startul inca unui maraton, Moieciu de Sus era in stare de fierbere, prima portiune a fost alcatuita din 2 km de asfalt si apoiu 1,5 km drum forestier.Pe aceasta portiune am alergat in ritm cu Marc , Nicusor Jinga si Vlad Metaxa, iar dupa ce am parasit cei 3,5 km de fals plat , am ramas doar cu Nicusor .La Mandru i-am ajuns din urma pe Fane(Stefan Dan) si pe Bogdan Sulica si am alergat asa, in formatie de 4 pana in postul de realimetare de la scoala din Fundata. Dupa ce am plecat din post i-am vazut in spate pe Dani si pe Marc. Intre timp ne-a ajuns si Mihai din urma, am mai schimbat cateva vorbe , a urmat ultima urcare din bucla 1, apoi o lunga coborare pana in punctul central. Pe coborare ma tot asteptam sa apara Dani si Marc din urma. Prima bucla am terminat-o impreuna cu Nicusor , intr-o ora si 20 de minute.


Dani
Alex Fodor

Nusu
Maratonul propiu-zis a inceput odata cu bucla 2 , pentru ca pe traseu au ramas doar maratonistii. Mihai si Fane o luasera inainte, Bogdan era la mica distanta in spate iar Dani era la un minut in spate.Aceasi ordine s-a mentinut in prima urcare din bucla 2.
Dupa aceasta urcare am fost anuntat de Teo si Liviu , care erau aici in CP, ca mai sunt inca 13 in fata. Dupa aceia traseul a continuat pe culmea lunga, si apoi dupa o coborare destul de abrupta am ajuns la drumul asfaltat ce leaga Moieciu de Jos cu cel de Sus.

De aici incepea a doua urcare din bucla 2 , aceasta unea Complexul Cheile Gradistei zona Moieciu cu cel din zona Fundata. Pentru mine aceasta portiune a fost cea mai importanta , deoarece era constituita dintr-un drum forestier de 6 km ce urca destul de mult in altitudine. Pe portiune asta ori castigi mult daca alergi , ori pierzi mult daca mergi.
Bucata asta am facut-o si cu o saptamana inainte , deci stiam cum sa o abordez si acest lucru a dat rezultate. Am alergat tot acest drum impreuna cu Nicusor Jinga si rand pe rand l-am depasit pe Zsolt, pe un baiat de la RoClubMarathon, pe Fane si apoi pe Luci Clinciu.

In CP Cheile Gradistei-Fundata am realimentat si intre timp ne-am regrupat si am inceput coborarea spre Moieciu impreuna cu Nicusor , Luci si Fane. Pe drum spre punctul central ne-am intalnit cu Nusu care avea probleme mari cu genunchiul iar apoi am dat de Cristi Stotz caruia ii era foarte rau.
Fane si Cristi

Eu si Nicusor Jinga


Luci si Zsolt

Dani si Marc
A doua bucla am terminat-o dupa exact 3 ore de la start. La plecarea in bucla 3 Fane avea cativa metri in fata mea si a lui Nicusor iar Luci si Cristi ramasesera in spate .
Toata atentia mea era indreptata catre Fane , pentru ca ne bateam pentru loc pe podium in cadrul categoriei 18-34 de ani, dar si Zolt venea destul de tare din spate, asa ca ritmul s-a cam marit .La un moment dat m-au luat crampele si am slabit ritmul , iar Fane a intrat pe Turbo si nu l-am mai vazut decat la Finish.


A urmat coborarea spre Bangaleasa , ultimul post de realimetare , ultima urcare , cea spre Gutanu , care a fost ca o mana cereasca , ma readus la viata . Din Gutanu au urmat inca 6 km pana la Finish.

Linia de sosire am trecut-o de mana cu Nicusor Jinga , dupa 4 ore si 45 de minute de la start, pe pozitia 9la open iar eu clasandu-ma pe 4 la categoria 18-34.

Apoi m-am refugiat de razele soarelui in barul de langa start ,unde am baut o bere si rand pe rand au inceput sa apara si ceilalti.
Clasamentul aici.


A urmat Pasta Parrty , EcoKids , Premierea si apoi ne-am lungit pana de dimineata in jurul focului pe acorduri de chitara.

Duminica dimineata , dupa ce ne-am mai trezit ,am mai stat la o vorba cu organizatorii, ne-am strans lucrurile si apoi directia Brasov , respectiv Sacele.

Inca odata felicatari EcoMan Team pentru organizare si :
Pe 23 Mai ne vedem la Hercules Marathon !!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu