Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

30 septembrie 2010

We did it -Moieciu de Sus

25.09.2010-26.09.2010
Poze Silvia aici
Poze Dani Florea aici
In 25 septembrie s-a desfasurat in toata Romania campania, “Let’s do it Romania”.Mai multe detalii gasiti pe site-ul oficial, nu voi intra in detalii, pentru ca nu sunt de acord cu opinia celor care conduc aceasta campanie, conform carora, dupa aceasta data nu vor mai exista gunoaie si ca nu vor mai fi nevoie de alte ecologizari. In fine, nu vreau acum sa intru in contradictie cu nimeni.
Dupa un drum de 50 de km pe bicicleta intre Sacele si Moieciu de Sus , pe la 9 am m-am intalnit cu restul grupului din CPNT , cu Sisele si cu Adi Bostan , acasa la Mihai Orlean in Moieciu de Sus .
Pe scurt treaba e simpla , ne-am intalnit si am adunat gunoaiele de pe bucla 1 a EcoMarathon-ului, respectiv in zona Moieciu de Sus-Fundata
Mai mult nu prea am ce povesti , las cateva poze sa vorbeasca de la sine.
Pe podul acesta a fost startul si finishul la EcoMarathon

pregatiti de atac
tot la deal
incepe operatiunea
o prima colecta, langa un tomberon parca uitat de timp , ulterior a venit masina de gunoi si a curatat locul
mascota acestei ecologizari
poza de grup
to the next level inainte...
...dupa
pe aici am alergat:D
In final am strans 180 si ceva de saci de gunoi.

Dupa ecologizare s-a lasat cu pasta party si cu o cantare care a durat pana spre dimineata, acasa la Mihai.
paste
povestiri despre alergarea montana
Freddie -menestrelul nostru , cantand cu arcusul de vioara la chitara

Duminica dimneata am avut trista surpriza sa constat ca afara ploua, dar norocul meu a fost Calin, un CPNT-ist mai vechi care are un papuc cu bena si care m-a dus pana in Brasov.

desertul de dimineata: clatite cu gem

Inainte de a pleaca spre casa am trecut si pe la targul ‘Ravasitul Oilor’ din Bran , unde am mancat bulz si tocanita de berbecut :D

Concluzie dupa acesta campanie , gunoaie mai sunt,chiar foarte multe, si in plus vor aparea la loc cele adunate pe 25 septembrie. Eu nu mai cred in ideea asta a ecologizari , pentru ca « n-ai cu cine ! ». Eu in continuare o sa culeg gunoaiele pe care le gasesc in ture, pe munte.Este strict pererea mea personala.

Urmeaza MPC !!!

Un comentariu:

  1. foarte tare!! felicitari pentru what u did si pentru faptul ca te implici in astfel de actiuni! :) din pacate ati avut ceva productie si vorba ta inca au mai ramas o gramada de gunoaie imprastiate peste tot.
    este admirabil ca exista oameni care nu considera voluntariatul ceva degradant si fac asta din pura dorinta de a da o mana de ajutor.
    :)

    RăspundețiȘtergere