Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

10 septembrie 2010

Padina lui Calinet – Piatra Craiului

Data : 09.09.2010
Participanti : Eu si Ioana ( aka Pisi)


Inca o tura in cursul saptamanii , planificata seara la bere pe Sitei . Dupa ce cu o zi inainte mi-am rupt derailleur-ul de la bita pe traseul de Duatlon , ne-am hotarat sa facem o tura in Crai .Planul era : mergem in Plaiul Foii , urcam la Refugiul Ascunsa (numit si Refugiul Sperantelor), si de acolo vedem noi , Padina lui Calinet , Valcelul cu Fereastra sau Cioranga .

Zis si facut , si dupa 2 ore de somn , de la 2 la 4 , la 6 eram in trenul Brasov-Zarnesti . In Zarnesti am asteptat vreo 5 minute masina de paine , Pisi a luat 2 eclere proaspete si apoi am luat-o spre Plaiul Foii , pe celebrul drum forestier de 12 km .

Si de data asta am avut noroc si am prins o ocazie pana aproape de Plaiul Foii . Ajunsi la locatia cu pricina , creasta nu se vedea , era acoperita cu ceata , dar speram ca se va ridica odata cu primele raze de soare . Asa a si fost ,cu cat inaintam mai mult , cu atat se ridica si ceata , astfel cand am ajuns pe la Malul Galben era senin .

spre Ascunsa Malul Galben
incepe urscusul
La Refugiul Sperantelor am facut o pauza de masa si de informare prin schitele existente in refugiu . Dupa analizarea schitelor , ne-am hotarat sa mergem pe Padina lui Calinet .
Trecerea pe la refugiu am consemnat-o si-n jurnalul refugiului si apoi coborand pe la Scara de Fier am dat in Padina lui Calinet .Pana la Scara de Fier am fost insotiti de un caine din Plaiul Foii , aici insa s-a blocat si a fost nevoit sa faca cale intoarsa .
Padina lui Calinet vazuta de la Scara de Fier
Pe Scara de Fier
iesind din adancuri
tot la deal
Cele doua saritori mai mari , unde am inteles ca ai nevoie de asigurare , le-am ocolit prin dreapta . Padina lui Calinet ne-a condus direct in Creasta , aproape de Refugiul si Varful Ascutit . De aici am coborat pe Padinile Frumoase la Curmatura , unde am facut o pauza de masa si am baut un ceai . Apoi am luat-o spre Zarnesti , unde ne-am mai intalnit cu cate unul –altul . In gara ne-a dus Dani si astfel ne-am intors cu trenul de 18 inapoi in Brasov .
Refugiul si Varful Ascutit
Cam atat !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu