Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

16 decembrie 2010

CPNT - 37 Ani

Data: 26-28.11.2010

Locatie:Cabana Garofita Pietrii Craiului

CPNT-37 Ani


Tot fiind ocupat cu ceva treaba, am ramas cu cateva bloguri restante.

Ca in fiecare an, ultimul weekend din noiembrie, este rezevat Turei Aniversare CPNT. Anul acesta, locatie a fost, Cabana Garofita Pietrii Craiului, din masivul, evident, Piatra Craiului.

Spre locatia cu pricina, am plecat in mai multe grupuri diferite, la ore diferite.

Eu am plecat din Brasov, cu trenul de 8 spre Zarnesti, impreuna cu Iuli, Vlad, Anda, Elena, Ruxi, Cezar, Catalin si Mihai.Din Zarnesti, cu ajutorul lui Bogdan de la Parc, am scutit vreo 14 km de mers pe jos.Noua nu ne-a mai ramas, decat sa trecem Tămașul, care, ce-i drept, ne-a cam luat ceva timp.

hai la drum

Numai stiu pe la cat am ajuns exact la Cabana, dar pana am mancat o clatita facuta de cabanier , am montat corturile si am facut cateva partide de mafia, s-a si lasat si intunericul. Am continuat cu o cantare la rece si inceperea primelor sticle de bere si vin :).

Pregatirea culcusului
Mafia
Home sweet home

Urmatorii dupa noi au venit, undeva pe la 7-8 iar ultimii, pe la 2 noaptea. Distractia s-a tinut lant pana pe la 6 dimineata, cand m-am retras si eu la cort.

A doua zi, ziua rezervata Turei Aniversare Propiu-zise. Ne-am trezit, am mancat si apoi am plecat in numar mare, catre Cerdacul Stanciului.



Pestera Stanciului
Boulder
Cerdacul Stanciului

Aici, am vizitat si Pestera Stanciului, iar apoi am facut o sesiune foto La Cerdac.

Cum deja era destul de tarziu, ne-am impartit in doua grupuri, unii au coborat inapoi iar unii dintre noi am urcat in Poiana Inchisa prin Marele Grohotis.In Poiana Inchisa, am facut o poza, am mancat ce mai aveam la noi si apoi am luat-o „de vale” pe unde am urcat.Intunericul ne-a prins pe coborarea spre Cabana.






eu
multa lume

Ce a urmat, este poveste de spus nepotilor, una dintre cele mai faine seri la care am participat.

Cateva poze, care spun multe:







A treia zi, am facut curat, dupa noaptea trecuta, poza de grup si inapoi spre Plaiul Foii.Pana am mancat o ciorba in Plaiul Foii si am baut o bere s-a si intunecat. De aici am plecat pe jos, pe cei 12 km spre Zarnesti, cu Freddie.Pe la jumatatea drumului am prins si Stop.

Tura s-a incheiat in sitei, unde ne-am regrupat cativa dintre noi.

LA MULTI ANI CPNT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu