Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

22 iulie 2011

Fagaras, Moldoveanu


Cand:22-24.07.2010
Cine:Eu, Teo mica, Cornel si Iuli
Unde: Fagaras; Sambata- Moldoveanu- Podragu

Proaspat venit, tot din Fagaras, de la Montaniada, dupa vreo 3 zile de stat acasa si 2 examene, fuga inapoi in Fagaras.

Cu o escala pe la facultate, unde mi-am dat ultimul examen din sesiunea de vara, imbarcarea in tren si directia Voila. Din Voila inca 2 km pana-n Sambata de Jos. De aici am avut noroc sa ne ia la ocazie un autocar, care ne-a lasat la pestravarie. 

De aici, dupa o ora si un pic, eram la Cabana Sambata, unde am stat peste noapte. De precizat ar mai fi ca ne-am inghesuit 4 intr-un cort de 2 persoane : )) si ca se speria lumea cand trece pe langa acest cort micut si vede langa 4 perechi de bete. 

A doua zi, am urcat in creasta prin Fereastra Mare. De aici a urmat, rand pe rand, Slanina, Galasescu Mare, Galesescu Mic, apoi pe curba de nivel am ocolit Galbena si Hartopu Ursului.

Dupa Refugiul din Saua Vistea, surpriza, fara sa ne vorbim ne-am intalnit cu Sisele si cu Adi.
Impreuna am urcat pe Moldoveanu, iar dupa ce am coborat ne-am intalnit cu Vlad, fratele lui Teo mica, care a lucrat o luna la Cabana Podragu . Apoi am coborat la Podragu, unde am innoptat a doua oara.

In a treia zi am coborat pe la Cabana Turnuri in Victoria. Aici am mancat o inghetata si am baut o cola, apoi am luat o ocazie spre Ucea. Inca o bere si hai la tren, ca peste 2 zile plecam in delta.
 Colyul Balaceni, zis si Matterhornu' Romaniei
 la Sambata
 Valea Sambetei
 in creasta


 Creasta Vistea-Moldoveanul
 multa lume buna pe Vistea( 2527m)
 La coborarea de pe Moldoveanu, ne-am intalnit si cu Vlad, fratele lui Teo
 hard way
 Domn Presedinte
Caldarea Podragu
Poteci insorite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu