Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

18 noiembrie 2011

Lansare CovAlpin

  • Cand: 18-20.11.2011
  • Unde: Sugas Bai-M. Baraolt+ Bixad si Sfanta Ana- M. Harghitei
  • De ce: Lansare CovAlpin
  • Desfasuratorul evenimentului a fost urmatorul:
    -Drum Brasov-Sfantu Gheorghe- Sugas Bai
    -Paste cu Branza
    -Sesiune muzicala
    -Dans
    -Putin karaoke
    -Iarasi chitareala
    -Trezirea
    -Plecam in tura, cu masina pana-n Bixad
    -Hai la drum
    -Jocuri de societate
    -Sfanta Ana
    -Gura casca la Lac
    -Vizita la Rezervatia Tinovul-Mohos
    -Am taiat si frunze la caini
    -Se merge doar pe poteca

    -Speriati de mistret am facut o pauza
    -Apoi am continuat
    -Cei mai curajosi am facut si baie in Bixad( Eu, Postoaca si Cezar)
    -am avut si spectatori
    -Intre timp se pregatea mancarea
    -Inaugurarea propiu-zisa

    -Chefalau……. Si de aici a devenit neoficial

    -Membri CovAlpin. Succes in tot ce faceti si activitati faine si multe!

    Numai Bine!

    2 comentarii: