Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

11 octombrie 2011

Printesa Craiasa

02-10-2011

A doua zi dupa Maratonul Piatra Craiului(vezi aici), daca tot am ramas in Zarnesti, am zis sa profitam si sa dam o fuga prin Crai. Astfel ne-am intalnit cativa omuleti si-am petrecut o zi placuta impreuna. 


Traseul a fost urmatorul: Curmatura-Lehman- Ascutit- Braul Mortoiu- Prapastii   
               
Seara iarasi am ramas la Dani, iar in urmatoarea zi am mers in Bucegi pe Valea Horoabelor(vezi aici) .

degetele mele dupa maraton
Ceata: Cornel, Iuli, Irina,Cezar, subsemnatul, Paula, Cipri, Diana, Andreea si nea fotograf Postoaca +Dani, care a venit mai tarziu.
Poiana Marului cu Magura Codlei
Spre Creasta
In creasta
Haleala
Grupul
Pauza
Prapastiile Zarnestiului

Numai Bine!

Un comentariu: