Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

9 septembrie 2011

ON THE ROCKS 2011

09/10-09-2011


Si anul acesta am fost prezent la cel mai bine vazut eveniment pe 2 roti din tara, respectiv On The Rocks. 
 Cum inca nu m-am apucat si de downhill, am fost doar arbitru pe traseu.

Specacolul a fost la el acasa si cu toate ca anul acesta, am stat undeva in padure, nu am avut timp sa ma plictisesc. Invitatii straini ne-au demonstrat ce inseamna ca cobori cu bicicleta, dar nici romanii nostrii nu s-au lasat mai prejos si astfel am avut parte de o competitie de zile mari. O placuta surpriza am avut-o din partea sportivilor brasoveni, care au dominat majoritatea categoriilor. Tot un brasovean, Radu Ianosiu, zis Petarda, a iesit si primul roman. Englezul  Heary Heat,venut din cupa mondiala, si-a impus monopolul pe prima treapta a clasamentului.

In concluzie au fost doua zile intense, sfarsite cu inca o mega sesiune de dirt si un afterparty chiar in centrul orasului.

Cateva poze:
Road Gap- Costi Iordan


Foto by Andras Antal& Anita Jambor

Daca v-am atras atentie va invit sa urmariti si filmul On The Rocks 2011: http://vimeo.com/31460618

2 comentarii: