Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

12 octombrie 2011

Super Valea Horoabelor


03-10-2011

Dupa  2 zile precedente intensive, respectiv Maratonul Piatra Craiului(vezi aici) si o tura in Crai(vezi aici) , Eu, Dani, Cezar si Paula, ne-am decis sa continuam in aceeasi nota.

De data asta am schimbat masivul si astfel Bucegiul ne-a gazduit, tinta noasta fiind Valea Horabelor.

Traseu: Moieciu de Sus- Saua Strunga-Padina- Valea Horoabelor- Saua Batrana- Poiana Gutanu- Moieciu de Sus

Am ramas foarte surprins de frumusetea acestei vai, care este cu totul necaracteristica pentru Bucegi. Daca majoritatea vailor din Bucegi sunt formate pe conglomerate, aceasta este formata pe calcar si astfel sunt prezente multe forme specifice reliefului calcaros.

Coltii Tapului
Tot la deal
Intrarea in Vale
Incepem sa luam altitudine
Exersam un pic si aptitudinile de catzarat
Apus
Grupul


In concluzie recomand tuturor aceasta vale, cu putina atentie la o saritoare care uneori necesita asigurare.

Pentru a nu rupe sirul de aventuri, in urmatoare zi, respectiv marti, am fost la catzarat in Cheile Rasnoavei, iar miercuri, am catzarat in Cheile Varghisului.

Numai Bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu