Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

2 aprilie 2012

2 Aprilie- Zapada rezista victorios in Postavaru


De fel nu prea postez ture din cursul saptamanii sau ture de antrenament. Totusi iesirea de azi a fost mult prea faina sa nu o povestesc.

O zi de luni, obisnuita, proaspat venit acasa dupa weekend, am dormit pana pe la 9, sa ma odihnesc. Cum aveam cursuri de la 15, mi-am luat schiurile si am fugit la o tura scurta pana in Postavaru.

 Am mers cu 50barat pana in Pietrele lui Solomon, apoi pe jos, cu schiurile in spate pana-n Poiana. Din Poiana mi-am luat claparii in picioare si m-am pus pe schiuri. Am inceput cu Bradul si am continuat pe Sulinar. Foarte  multumit de cum arata partiile, mi-am programat 2 ture pana la gondola. Cred ca niciodata nu a fost atata zapada in Postavaru in aprilie.

Cand am ajuns la gondola, uimire… pe Kantzel e numai pulver. Schimbare radiacala de plan, bat urme la deal, ma simt ca pe munte, nu ca pe partie. Vremea superba si vizibilitatea foarte buna, nu au facut decat sa ma determine sa urc pana pe varf. Nu mi-a venit sa cred ca am putut urca pana pe varf pe schiuri.

Cateva poze si la vale, aici numai povestesc cum a fost… a fost de vis. Inca o tura in plus prin pulverul din Kantzel si m-am ales cu  10 minute de intarziere la curs, dar a meritat. Din Poiana am inlocuit claparii cu adidasii si am coborat in Pietrele lui Solomon pe Drumul Vechi.

In oras ca deobicei, am fost intampinat de privirile idioate si tampite ale tuturor curiosilor, care parca-l vad pe dracu, dar numai conteaza, in continuare vorbesc pozele:


Pulver tatii
urme la deal
:))
Iezer- Piatra Craiului- Fagaras
Brasovul

Releul si Varful Postavaru
Varful Postavaru(1799m)
Ciucasul
Bucegiul




Numai bine!

Un comentariu:

  1. Sa tot stai in Brasov si cu muntele in spatele casei, cand te gandesti ca in Bucuresti ai de ales intre o tura de alergare intr-un parca aglomerat, sau o tura de bicicleta pe drumuri prafuite si pline de masinii.

    Cine stie totusi, poate in catva timp...

    RăspundețiȘtergere